10 december

Haft en riktig mys och latdag idag ! Hade bara två lektioner i skolan så tolv åkte jag hem. gick halva vägen och tog bussen sen för det var så sjukt kallt att det gjorde ont att andas när jag gick ..
Kom hem och drack te och åt en apelsin , och sen har jag kollat på alla avsnitt jag missat på julkalendern som suger! ( fast jag kan ändå inte sluta kolla på den , tradition ju ! ) och sen har jag kollat på en riktigt mysig julfilm :)

Ikväll ska jag iväg och gymma! men först blir det kyckling med pappa... USH jag hatar mat!

Börjar ni få någon julstämning än?
Jag börjar lite, men den försvinner lika snabb när man tänker på allt man inte kan äta. Imorn blir det julbak och hur mycket jag än vill smaka så kan jag inte ! Pepparkakor innehåller faktiskt inte så sjukt mycket kalorier så en sådan borde jag ju kunna smaka egentligen, men ICKE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0