12 december

8 ½ dagar utan hets nu :) fast igår var det sjukt nära!
Direkt när jag vaknade på morgonen så bara gick jag fram till kylskåper, tog fram pannkakor ( ja ush! ) la upp några stycken på en tallrik och ställde in dom i mikron, men när jag skulle trycka på den så kom jag på mig själv och tänkte, att vafan är det här bra för? Så jag tog ut pannkakorna och la tillbaka dom i kylskåpet:)
Senare på kvällen bakade jag pepparkakor och då var ja så dum att jag åt kanske 3 matskedar deg.. Annars så åt jag igår en apelsin och en kycklingsallad

Idag har jag ätit 1 pepparkaka och en apelsin hitils. men tanke på att mina kompisar proppade i sig massa oboy, pepparkakor och lussebullar så kändes det ganska litet ändå med en pepparkaka.

Försöker att intala mig att pepparkakorna är okej, att en kanske innehåller cirka 30 kcal och inte gör så mycket på min vikt men det är så jäkla svårt! Jag hatar att vara så begränsad nu när det är jul och allt, hellst av allt skulle jag bara vilja vara normal och kunna äta det jag vill.

Försöker ni unna er något till jul ?


Kommentarer
Postat av: Ida

ja man blir så ledsen och känner sig ovärd när vänner bara sviker! dålig stil, jag själv skulle aldrig kunna göra så!



grattis till 8 & ½ dag utan hets, det är riktigt riktigt bra ;D och ja på julafton hoppas jag att jag tillåter mig själv att unna mig något! det är ju jul en gång om året och jag tycker att man kan få unna sig något, tror inte det kommer att påverka vikten så mkt, och isf så får man väl kompensera efter nyår, så kommer jag att göra hoppas jag =) dudå?

2008-12-13 @ 07:49:08
URL: http://gottobethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0