14 december

Min mamma och hennes kille frågade mig idag:
- Blir du aldrig hungrig när du äter sådär lite?
- Nej aldrig.
- Jag hade blivit jättehungrig ! ( sa båda två och sen förklarade dom hur mycke de åt bara på förmiddagen )
sen fortsatte dom bara prata som att allt var vanligt. Varför kan dom inte märka någonting? Hjälpa mig !?!?


Men idag har jag ätit mycket !
3 mackor, 3 lussebullar, pepparkakor och massa jäkla lasagne och frukt! Min mage står ut som afrikabarns och det gör så ont att jag vill gråta !!!!!!!!!!!
Känner mig tjockast i världen :( Har säkert ätit över 100000000000000000 kcal idag, vill bara döööööööö!
imorn blir det träna,träna och bara knäckemackor !

Såhär känner jag mig just nu !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0