8 december

Förlåt för dåliga uppdateringar men jag har noll lust till någonting nu.
Har haft en helveteshelg där jag försökt äta " normalt " men det slutade med att jag hade sån sjuk magvärk i lördags att jag spydde. Min mage tål inte mat!!!!!
Så den här helgen jag har gått upp i vikt, igen ! så nu blir det en stenhård vecka !

Idag har jag ätit en apelsin och sen ska jag snart iväg och gymma en timme och efter det köra en timme bodypump. Kanske blir en knäckemacka när jag kommer hem annars blir det inge mer !

Hur går det för er alla?

Kommentarer
Postat av: Ida

tack =) ja verkligen en besvikelse, förra julkalendern var ju jättebra och man fick julkänsla men denna handlar ju bara om en tomte som man inte änns får se, inge mkt snö, ingenting, nej vi får hoppas på nästa ;P

2008-12-08 @ 14:54:20
URL: http://gottobethin.blogg.se/
Postat av: mg

Lycka till, med nya tag <3 Det går helt okej faktiskt. Stay strong!

2008-12-08 @ 21:52:27
URL: http://stayperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0