svar på kommentar

Kommentar om inlägget med tips på mindre portioner

wtf. vad är det för jävla tips du ger ut egentligen. vill du att andra skall hamna i samma situation som dig själv?

riktigt okvinnligt och omoget gjort.



Det finns ett inlägg som det i min blogg och det var ett tag sen, efter det inlägg skrivits har jag bestämt mig att det här inte ska bli en sån blogg eftersom att jag inte vill inspirera andra till att gå ner i vikt.
Men som jag skrev i ett tidigare inlägg så har man faktiskt ett eget ansvar själv också och kommer man in på min blogg så är man säkert inte helt " frisk " själv eftersom att man inte bara råååkar klicka sig in på den.
Och det är vell helt självklart att jag inte vill att någon ska hamna i samma sits som mig! men det råkar vara jävligt skönt att kunna skriva av sig och få kommentarer av folk som är med om samma sak och som inte dömer en! Det är inte precis en sjukdom som jag skriker ut och pratar med i mitt vanliga liv, det är helt otänkbart!

Och jag förstår inte precis vad som är okvlinnligt och omoget med min blogg, tyvär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0