27 november

lol, igår började jag grina för att jag inte vi inte åt middag förens vid halv 8 ( äter man efter 6 så är man tjock tjock tjock ! ) gick ut på en frenetisk promenad och när jag kom hem gjorde jag så många situps jag orkade. Även fast jag somnade hungrig så kunde jag inte sluta tänka på hur fet jag var.

Idag så har jag ätit 1 äpple och 2 knäckemackor som var totalt onödiga och dessutom har jag tuggat massa tuggemi, känner jag mig fet? JA. Dom där mackorna och tuggemina var helt onödiga ! Snart blir det havregrynsgröt och ett äpple på det. USH äckel. känns som att jag äter hela tiden ! tjock och äcklig är jag som inte kan stå emot mat !

Havregrynsgröt med tärnad äpple och sen kanel över är ett tips ! går på under 200 kcal och så mättar det bra.
har ni några tips på "middag" men lite kcal ?

Kommentarer
Postat av: Ida

ja det är så jäkla bra och man mår så bra av det också! brukar du träna något? =)

2008-11-27 @ 21:13:04
URL: http://gottobethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0