30 november

jag har ändrat mig om en sak. Jag tror inte att man kan få en ätstörning genom att tex gå in på en ätstörds blogg. För jag tror inte att om en helt normal tjej/ kille går in på tex min blogg så tror jag inte hon skulle kunna komma på och tänka att " sådär vill jag också vara " utan hon hade nog tänkt att mitt beteende var onormalt. Men hade hon själv haft sånna tankar, kanske inte tillräckligt för att ha en ätstörning men att hon/ han bara haft en tanke på det så kanske hon hade blivit mer inspirerad.
jag skriver helt knasigt men det jag vill få fram är att man får inte ätstörningar av att ha läst en sån blogg ! så skriv på alla där ute för det får er att må bättre ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0