7 november

har ätit skapligt i en vecka nu så nu börjar min misslyckade månad ordna upp sig! Tur att jag bara gått upp typ 2 kilo iaf ..
Har nyss varit ute och gått med en kompis i 2 timmar. Det är sjukt skönt att kunna prata av sig med nån som man tycker om och litar på ! Jag är en sån som hade kunnat haft många kompisar, eller det har jag ! men jag släpper INGEN nära, inte ens pojkvännen. jag är så rädd för att bli sårad att jag hellre håller alla på " avstånd " och även fast jag inte berättar specielt mycket för henne så kan jag verkligen prata med henne, och skratta ! Det är inte offta jag gör det längre så det var skönt att få göra det nu :) 

Men jag är sjuukt trött så jag ska läsa lite tyska och sen ska jag sova :) Godnatt!

Vilken frukt är det minst kalorier i föresten ?
och är dom mjuka bröden eller dom hårda nyttigast när man ska äta tacos?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0