10 oktober

Idag har jag ätit :
Lunch: 1 äpple
Middag: Sallad med lax

Och sen har jag varit ute och gått 1 timme (:

i min sallad så hade jag:
Lax som jag stekte med pyttelite lättasmör i stekpanna
Advokado
tomat
gurka
isbergssallad

Det blev supergott !



Eftersom att dom 3 senaste månaderna har mina helger bestått utav hets så ska jag börja med att om jag skött mig helt perfekt en hel vecka ska jag unna mig en marabou chokladkaka ( en liten såklart ) på lördagen.
om jag då ätit kanske 400 kcal under dagen och sen äter chokladen ( 500 kcal) Har jag iaf fått i mig under 1000 kcal och kommer antagligen inte hetsa= jag kommer sluta pendla mellan 51-54 i vikt och gå ner istället !
Och när jag fått hetsen under kontroll så äre slut på chokladen med !

och nu tänker säkert vissa att ÅH NEJ CHOKLAD ! men det är oftast det som får igång mina hets ( alltså att jag tänker på det )  Men saken är den att jag aldrig äter choklad, ens under mina hets så därför så har jag något att längta efter när magen kurrar som mest och jag är så sjuuukt sugen på choklad.
Och jag vet också hur illa jag kommer må av den och att jag antagligen inte kommer äta upp hela så jag kommer nog inte ens vara sugen på choklad sen.

Funkar inte det får jag vell låsa in mig någonstans direkt jag känner sötsuget komma ! haha....

Kommentarer
Postat av: Emma

unna dig INTE chokladkaka

man mår bara dåligare då.

man mår så mycket bättre när man hoppat över. stolt på nått sätt:)

2008-10-10 @ 22:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0