21 oktober

Ska snart iväg till skolan och sen åker jag hem till boyfriend några dagar, kommer tillbaka på torsdag skulle jag tro.
Ska till tandläkaren idag också! jag är sjuuuukt nervös :P Tänk om jag har frätskador på tänderna och dom reagerar på det? Ush, en till anledning för att inte spy. Tänderna förstörs! Men det går nog bra  ( :

Idag har jag ingen aning om vad jag ska äta och det skrämmer mig ! Det blir ju som sagt middag hos min pojkvän och han är en såndär som tycker att mat som inte innehåller grädde är ingen mat men jag kanske kan få egen nu när jag har så ont i tänderna att jag knappt kan tugga :P men nu måste jag packa ihop mina grejor och springa till bussen som går om typ 7 min ! haha .
Wish me good luck på tyska provet !



för ett år sen när jag hade 16 i bmi .
Och där är jag snart igen !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0