31 oktober

Ush, känns inte som fredag idag ! Vaknade iaf upp med sjukt ont i halsen och huvudvärk som bara blivit värre under dagen . Har legat framför tvn och spelat xbox 360 hela dagen. Jag hatar att vara förkyld!
Idag ska jag och min syster göra mat hemma hos min pappa, falafel skulle vi göra. i pitabröd... Aja, syrran kommer ju inte hem så ofta och jag behöver ju inte äta hela brödet och så skiter jag i sås !
Ska inte väga mig på ett tag nu. Ska väga mig med veckor i mellanrum och bara när jag verkligen känner att jag gått ner ! För då brukar man aldrig vilja förstöra genom att hetsa. inte jag iaf, det har funkat förut och det ska det göra igen för jag vill aldrig mer hetsa !

Men nu ska jag till affären  . Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0