5 oktober

När jag ställde mig på vågen imorse ville jag bara sjunka genom jorden och dö. Jag hatar mig själv !

Idag har jag iaf inte ätit någonting. Är inte ens hungrir eller sugen på mat ! men snart ska jag ta lite havregrynsgröt med äpple och kanel på cirka 180 kcal. Sen ska jag ut och promenera.

Jag är så besviken på mig själv, gång på gång säger jag åt mig själv att jag ska sluta hetsa men ändå fortsätter jag ! och ändå så vet jag hur dåligt jag mår efter, när jag mår så illa och har så sjukt ont i magen att jag bara vill spy ! Och den där jävla ångesten ! Men nu jävlar ska det fan vara slut med det ! 4 oktober ( igår ) ska vara den sista dagen jag hetsåt. någonsin !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0