9 oktober

Det har gått riktigt bra för mig den här veckan, Inte överätit sen i söndags ! Idag var ju hur sugen som hellst på att bara vräka i mig choklad och massa skit men istället gick jag och köpte ett läkerol paket så nu sitter jag och suger på dom istället, så nu är mina tankar om hets borta (:
idag blir det lax och klyftpotatis med pappa.. suck . Imorn ska jag göra en lax sallad ! Så jag skulle bli glad för tips om vad som är gott att ha i och hur man tillagar laxen så fettsnålt som möjlit, i ugn eller stekpanna ?
Aja. När jag har ätit idag ska jag och gymma och sen blir det läxor och sova !

jag köpte i påse! och det innehåller 33 kcal. Och mycket hellre det än hets eller hur ?

Kommentarer
Postat av: Malin

det är alltid mest fettsnålt att göra lax i ung, eller koka :)

2008-10-10 @ 19:29:46
URL: http://matmonstret.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0