:(

Jag försöker må bra, jag försöker hela tiden ! Men vad jag än gör så blir allt fel, det verkar inte finnas något sätt som är rätt !
När jag inte äter mår jag inte bra ! Jag tror att jag gör det men jag gör inte det !
När jag äter mår jag inte heller bra.
Men hur jag än gör förstör jag mig själv, bryter ner allt jag lyckats bygga upp under min väg till det " friska " livet. Jag är så trött på att känna såhär, att dygnet runt i snart 4 jävla år brottas med tankar om mat och träninga hela tiden  !
jag önskar att det kunde finnas en annan väg bort från det här än mat! Att jag skulle kunna äta hur mycket som hellst men ändå väga typ 44 kilo. Men det finns det inte ! och hur mycket jag än skulle vilja bli frisk så vill jag inte ge upp allt som jag kämpat för, gå upp till normalvikt och släppa kontrollen .

Jag känner mig misslyckad. Jag hade kunnat leva ett normalt lyckligt liv om jag bara inte stoppat fingrarna i halsen för 4 jävla år sedan.

Kommentarer
Postat av: ida

tack för ditt svar! man behöver inte bli tjock för att bli frisk men jag förstår din rädsla för att gå upp i vikt, har du någon du kan prata med då? någon psykolog eller nått som du kan lita på? det skulle kanske hjälpa lite, det har hjälpt mig litegrann iaf! skönt att prata ut med någon så man slipper ha allt inom sig! lycka till med allt tjejen :)

2008-10-28 @ 10:31:09
URL: http://gottobethin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo det skulle nog vara skönt att få ha nån att prata med men jag har så sjukt svårt att lita på folk och varje gång jag fått chansen att få " prata" sitter jag och ljuger dom rätt upp i ansiktet istället .

2008-10-28 @ 19:29:09
URL: http://beautifulandbroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0