Matbok

Jag har nu införskaffat mig en liten bok där jag varje dag kommer skriva hur mycket jag ätit och tränat, ska även försöka börja skriva kalorier där så småningom men jag är ganska lat och har inte fått kläm på det där med kalorier än. Var ganska hajj på det förut men sen gick det ju nästan ett år där jag höll på att bli " frisk " och då slutade jag att räkna helt och nu orkar jag helt enkelt inte.
Ska ha den i ett hemligt fack i väskan så att jag inte kan komma med några ursäkter som att jag inte har den med mej och blabla.

Nu ska jag gå och göra 200 situps och sen ska jag gå och lägga mig :) Måste få bort den här jävla förkylningen som är så sjukt envis och aldrig vill försvinna. Jag ger förkylningen tills på söndag och sen ska den vara borta ! :P Då börjar jag iaf gymma igen, frisk eller inte .

Kommentarer
Postat av: E

Det är verkligen bra med en bok där man skriver upp, Man får liksom koll på hur mycket man egentligen slaffsar i sej XD

2008-10-30 @ 21:57:27
URL: http://blacksnowfallsup.bloggagratis.se
Postat av: ida

ja gud jag med, tack, du kommer också att klara dig ur det där, det är jag övertygad om, bra ide med en bok som man skriver upp allt i! ska jag också börja med ;D nej nu jävlar ska vi kämpa oss till en hetsfri värld ;P

2008-10-30 @ 22:06:04
URL: http://gottobethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0