Plugg och frågestund !

Ush, sitter och försöker plugga in massa tyska ord just nu, pallar inte ! Det är så sjukt många också. Ska försöka plugga lite matte också men min hjärna verkar inte vilja funka längre alltså :P Jag har alltid varit bra i matte och gick ut med ett starkt vg , och sen fick man höra att matte A i gymnasiet skulle vara som en repetition av nian men my ass ! det är ju hur svårt som hellst.

och eftersom att jag har så himlans " kul " så tänkte jag ha en liten frågestund, så nu vill jag att alla ska fråga jättemycket ! Så svarar jag på det innan jag går och lägger mig :)

Kommentarer
Postat av: Lindaa

hur lång är du och vad väger du ?

Vad brukar du äta under en " normal " dag?

2008-10-20 @ 20:41:46
Postat av: Johanna

när(om) du är "sugen" Vad gör du för att inte äta?

Lycka till med tyskan....:)

2008-10-20 @ 22:37:16
URL: http://rosered86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0