Svar på ytters få frågor

fan va tamt på frågor med tanke på hur många som är inne på min blogg :p men svarar på dom få jag fått nu och så får ni vell fortsätta fråga på så svarar jag på dom om några dagar.

Postat av: Lindaa

hur lång är du och vad väger du ?
Vad brukar du äta under en " normal " dag?


Jag är 1.72 cm och jag väger cirka 52 just nu skulle jag tro och under en dag som kanske inte är " normal " haha men dom flesta dagarna brukar jag iaf äta ett äpple på förmiddagen och sen middag med familjen på eftermiddagen, men dom gånger jag kan hoppar jag över den och tar havregrynsgröt eller nån fullkornsmacka istället .

Postat av: Johanna

när(om) du är "sugen" Vad gör du för att inte äta?
Lycka till med tyskan....:)

Om jag blir sugen på något brukar jag dricka några glas vatten, för oftast när man tror att man är sugen på nått så är man bara törstig. men jag är en sån som blir sugen på mat och sånt när jag har tråkigt så jag försöker hålla mig sysselsatt hela tiden  :)




Men nu har jag en fråga till er.
Hur gör ni för att bränna calorier? Alltså, sportar ni, är ni ute och går/springer. Skriv allt ni brukar göra så skriver jag upp det på bloggen . Det ger inspiration till många att testa nya saker som kanske är roligare för att bränna calorier .

Själv är jag ute och går mycket, gymmar och ska snart börja på styrke och boxnings pass i grupp.
Så skriv på nu !


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hittade dig igår så helt ny läsare, men länka gärna! :)

Går på gym. Sen har jag ett ganska stillastående jobb, men försöker göra nåt åt det, stå och stampa på stället gå fram och tillbaka å så.. Aldriga var helt stilla... det e bara lite, men hoppa det gör nåt...

2008-10-21 @ 09:40:25
URL: http://rosered86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0