Gymmat



Ah, jag är helt slut i kroppen . Gymmade en timme efter skolan idag :)
Dagen har gått bättre än jag trodde att den skulle göra, den mat jag skulle få lov att äta i skolan kom jag undan fruktansvärt bra med.
Förätt: En liten sallad som jag bara petade i
Varmrätt: åt knappt en 1/3 av maten som serverades och rörde inte något av såsen ! Maten var också ganska kalori snål. cirka 150 kcal blev det sammanlagt tror jag.
Efterrätt: Skyllde på mjölkmage och fick en apelsin istället för efterrätten som va.

Jag är stolt över mig själv! Hade en ganska bra kvällsvikt också (:


Imorn blir det ett äpple till lunch och sen måste jag hem till pappa ( som på varje torsdag ) och äta middag. Det blir lax och klyftpotatis. Klyftpotatis råkar vara en av mina svaga punkter ! .. Finns inget som jag älskar så mycket som det, men kontroll ! Det är precis det jag har och ska ha ! Blir en 40 minuters promenad hem till han .

Nu ska jag läsa lite läxor och sen ska jag sova :) Godnatt och stay skinny !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0