Sovdags !

Nu ska jag bara lägga in lite musik på mp3 och sen ska jag gå och sova !
Från och med imorn blir det en nystart = inga kaloririka helgen längre ! Och jag ska träna minst 7 timmar per vecka , 1 timme per dag då . Till att börja med ! sen när kroppen börjar vänja sig trappar jag upp !
Min diet( som inte är någon speciel egentligen ) är helt enkelt att äta så lite som möjligt ! dom dagar jag kan, brukar bli 1-2 dagar i veckan skippar jag maten , på onsdagar måste jag tyvär äta mat ( ni får inte veta varför eftersom att jag vill vara extremt säker på att jag förblir anonym ) och resten av dagerna när jag måste äta med familj eller pojkvän äter jag så lite och så nyttigt som möjligt. 
Förvirrande inlägg , men det är mer som ett mindnote för mig själv ! 


nån som har tips på bra musik att ut och gå med föresten ? 


Godnatt !  

Kommentarer
Postat av: ceee

rihanna - rehab

rihanna - disturbia

rihanna ft. T.I - live your life

swingfly - singing your melody

alphabeat - fascination



:)

stay strong!

2008-10-01 @ 17:47:04
URL: http://nogg.se/thinkoutside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0