6 februari

Frukost: 2 dl nyponsoppa + två lingon grova med messmör
lunch: En fiskbit , 1 potatis
mellanmål: 1 smoothie + 1 macka

och mer ska det bli!

Sen i mitten av december har jag gått upp 6 kilo. Alltså 3 kilo varje månad.
Och helt ärligt ! det syns inte mycket. Jag Har gymmat i 1 år men det är inte förens nu som jag har börjat få muskler, Anledning? jo för att musklerna får näring !
Jag mår bättre, skrattar och ler på riktigt !

Även fast allt inte är bra, jag tänker på mat 24/7 och jag planerar allt jag ska äta, tränar dubbelt så mycket än förr så kan jag iaf säga att jag mår mycket bättre!

Och sen har jag också en underbar pojkvän som berättar att min kropp bara blir finare och finare för varje dag!

Är det verkligen värt att få en smal kropp (som människor kommer titta på med avsky ) men istället mista, vänner , lycka, familj och ALLT! Är de det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0