12 januari - ARG!

Fan vad arg jag är på min mamma!
Kostnaderna för mitt gymkort skulle dras idag, men som den där jävla fattiglappen som hon är (och som även lovat att betalat mitt gykort) Så har hon såklart inga pengar på kontot. Jag försökte lugnt och sansat fråga vad som händer nu och va vi skulle göra åt det men hon blev skitarg och hon vägrade ringa till gymmet bara för att hon inte "orkade". Tänk om dom stänger av mitt kort och förbjuder mig till att skaffa kort där igen för att dom tror att jag inte kommer att betala!?!?!?
Sen slänge hon igen dörren skrek att jag var så jäkla sur hela tiden och satte sig vid teven och gnällde på att hon hatar reklam. FAN DIG!
Jag har i alla fall skickat iväg ett mail till gymmet nu. Hoppas dom svarar idag eller högst tidigt imorgon för jag är så sjuuukt rädd för att inte kunna träna :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0