25 januari

Måndag 26/1Tisdag
27/1
Onsdag
28/1
Torsdag
29/1

Fredag
30/1

Burgare bröd  mosKorvstroganoff risSkeppartorsk pot såsKyletter ris sötsur såsPyttipanna rödbetor
GreenburgerMorotsstrogaGrönsakslådaGreen NuggetsVegpytt

det är skollunchen den här veckan. Läskigt för jag kommer inte ens ihåg när jag åt skollunch senast och sen kan jag ju inte påverka själv vad jag äter för mat, bara portionerna....

Min dag imorgon kommer se ut såhär:
Frukost: 2 rostade mackor med skinka och äggvitor + ett glad blåbärssopppa
lunch: greenburgare och grönsaker, kanske mos..
middag: vet jag inte än
kvällsmål: smoothie på 2 dl bär och 2 dl youhurt

+ 1 timme gym och 1 timme core

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0