5 januari

Nu ska det inte bli ett deppinlägg, som mina senaste varit.

Idag var jag och några kompisar och kollade på Australia, och fan vad bra den var! den rekomenderar jag starkt. Satt inne på bion och höll på att frysa ihjäl ena stunden och svettas ihjäl den andra. så nu börjar jag bli sjuk. typiskt nu när jag nyss skaffat nytt gymkort.
Maten idag har vell gått sådär.
Frukost : en apelsin och kaffe med lite mjölk i.
middag : 3 köttbullar och lite pulvermos.
drack en cola zero till bion
ingen träning har det blivit eftersom att jag känner att jag börjar bli sjuk och sen har det varit 20 minusgrader, alltså för kallt för mig att gå ut och gå  ! :p

men nu svider mina ögon så nu ska jag gå och sova!

Hur går det för er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0