6 januari

Jag har lite smått panik.
idag har jag ätit 1 apelsin och 1 kiwi. Till middag idag kommer jag få lov att äta fläskfile med nån typ av bearneassås med grönsaker i. och potatis till det. Och ikväll har jag lovat min pojkvän att göra glass till han.
jag kommer bli tjock. Jag tänker ta så lite mat som möjligt och sen vill jag faktiskt smaka på glassen ! Glass är faktiskt inget som jag anser är " jättefarligt " även fast det innehåller mycket med kalorier.
Vetni ? i somras åt jag precis som nu fast med 1 glass om dagen inräknad och jag gick ner precis lika mycket så nu, och jag tränade inte heller.

Tänker inte gripas av panik och äta allt jag ser nu. nej :)

Har ni något som innehåller mycket kalorier men som ni själv anser inte är " farligt "  ?
Själv så tycker jag att vindruvor och glass kan vara okej ibland, även fast jag får ångest av det .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0