på fest igår

en tjejkompis bröt ihop på en fest igår. hon har anorexi och sat och skaka och grät på toaletten, vi var ganska många inne på toaletten och hon sa hela tiden att vi aldrig skulle få ätstörningar. Hon och jag har pratat lite grann på fyllan sen flera år tillbaka om våra problem och det sa hon högt nu. hon tog i min hand och sa att jag var alldelles för kall och att jag fick lov att äta! Och hon sa en massa saker om ätstörningar som jag inte orkar berätta. men saken är den att när jag var inne där på toaletten höll jag på att bryta ihop. bara hon där inne visste om mina ätstörningar och hon sa det till alla och jag kände mig sjukt utlämnad. och allt det hon sa fick mig att känna mig så jäkla tjock. fick mig att sakna att svälta och jag ville bara hem och spy och gråta. men feg som jag är stod jag där helt tyst, sa ingenting, skakade, grät inte och gick sedan ut för att jag inte klarade att höra mer.
min boyfriend frågade vad det var men jag gömde mina tårar för honom. tillslut gick vi hem och jag försökte prata med han, berätta vad som hänt men när jag fick kommentaren " men det var ju förr, du mår ju bra nu" orkade jag inte prata med honom mer och vi gick hem i tystnad.

ni fattar nog inte, men jag känner mig så ledsen, tjock och misslyckad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0